Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456789101112
Pokaż wyniki od 111 do 114 z 114

Temat: 200hp 2.0JTS

  1. #111
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    kivi, ja proponuję, żebyś tak jak Teddy skończył "dyskusję" - bo co nie napiszesz i co nie zrobisz, i tak będziesz tym gorszym. Wielki tjuner odstawił auto do warsztatu na mody i się chwali jak to nie ma wielce podłubanego auta. kylo, szkoda tylko, że po tym co napisałeś - dalej masz serię. I dopóki nie zrobisz tego, co kivi i Krusz to za ch. nie zrozumiesz o co tak na prawdę w tej "zabawie" chodzi i dlaczego wygląda to tak a nie inaczej.

  2. #112
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    I dopóki nie zrobisz tego, co kivi i Krusz to za ch. nie zrozumiesz o co tak na prawdę w tej "zabawie" chodzi i dlaczego wygląda to tak a nie inaczej.
    Tak tak macie racje, trzeba sobie posypać głowę popiołem, z tym że ja widziałem na oczy te graty i samochód Krusza, a wy co, widzieliście na żywo ten kompresor??????????
    O ile na początku wszystko mi się podobało, to po głębszych oględzinach zdanie mi się przestawiło o 180'
    T.S ma potencjał taki sam jak każdy inny silnik, a pokażcie mi jak te kosmiczne moce jeżdżą na czymkolwiek innym niż prosta, widziałem te koniuchy w akcji kilkakrotnie i sensu w tym nie widzę, zwłaszcza że za taka forsę jaka tam wpompowano nie dość że może być szybciej to i na zakręcie jest w stanie pojechać o niebo lepiej
    Kiviego i innych się nie czepiam jakby nikt nie zauważył i użyłem chyba gdzieś tutaj stwierdzenia "w tym przypadku", co do przelotu to pomnóż swój przez 4 tylko Alfą a jedynie nią nie jeżdżę
    Siewcu, dałeś popis z E39 (normalnie kilka wspomnień sprzed lat mi przed oczami przeleciało, jakieś Omegi MV6 i cieniasy sportingach i żdziwko jak 68 kuni zostawia w tyle ponad 200 ) i jakbyś nie zauważył mam JTD, a z tego gówna to już całkowicie rakiety nie zrobisz, i zaciekawiło mnie że dalej mam serię, to co musiałbym zrobić z Autem na gnojówkę żeby nie było seryjne- jeb... nim w ścianę?????????
    Może resztę naszych wypocin przeniesiemy na PW.
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 01-04-2014 o 14:09

  3. #113
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Najbardziej porażające w tym wszystkim jest to, że zostawiając samochód w renomonwanym warsztacie osoby trzecie "macają" go bez mojej wiedzy a potem pierdolą jak pojebani na forum.

    Jeśli chodzi o jazdę po zakrętach - zastanów się dlaczego JEDYNYM homologwanym dla FIA silnikiem w 156 i 147 jest Twin Spark
    W dalszą dyskusję o właściwościach jezdnych nie będę się wdawał nawet, bo to już zakrawa o masohizm.
    Dla mnie EOT, i widze, że muszę poważnie porozmawiać z ludźmi u których zostawiam swoje auto...
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 01-04-2014 o 14:41

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #114
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Po pierwsze miałem z dwie godzinki jak moja wisiała, twoja wisiała obok, nawet nie dotknąłem twojej Alfy po pierwsze jak również gratów, po drugie najpierw skontaktuj się z innym człowiekiem żeby usunął fotki z neta bo każdy to może zobaczyć, ogólnie to wsio mi się podobało, poza tym motorem jak zobaczyłem co to to łapki opadły, ile ty z tego chcesz wykrzesać
    Co do FIA to chmm są różne regulaminy ty mówisz o tym które ci pasują i teraz jedna rzecz po której już się nie odezwę
    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    No więc lecimy
    2.5 V6 - 1405kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110748
    2.0 JTS - 1285kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110770
    1.9 JTD 1305kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110792
    1.8 TS - 1285kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110704

    Dokładnie 120kg na przedniej osi różnicy. Przeniesienie akumulatora do bagażnika tego nie naprawi
    Jak do swojego 1.8 T.Sa wsadzisz na przód kompresor orurowanie IC i co tam jeszcze miałeś to tak jak napisałeś przeniesienie akumulatora do bagażnika tego nie naprawi a do kloca się zbliżyłeś
    Spotkamy sie kiedyś i mi wytłumaczysz parę rzeczy

Podobne wątki

  1. 1.8TS czy 2.0JTS w GT
    Utworzone przez zielu1991 w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 11:47
  2. Witam 156 2.0JTS
    Utworzone przez magikJTS w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 00:13
  3. 2.0JTS Przerywa
    Utworzone przez czester1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 23:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory