Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: JTDM TCT problem przyspieszania

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Cytat Napisał tadzikpl Zobacz post
    Sprawdź, czy felga któraś nie jest gorąca.

    pzdr, tadzikpl
    ok, zwroce na to uwage!

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Informacja o czyszczeniu dpf jest tylko wtedy jeśli to jest już wypalanie "awaryjne" bo wcześniej ten proces był przerwany przez użytkownika - standardowe wypalanie jest prawie niezauważalne. Podczas wypalania owszem troche gorzej się zbiera i pali jak smok, a zapach może być dziwny bo układ wydechowy porządnie się nagrzewa - na wylocie z rur możesz zapalić papierosa. Blokowanie hamulców najprościej sprawdzisz tak jak kolega pisał kontrolując temperaturę kół
    bede obserwowal bo wydaje mi sie ze jesli dzieje sie tak raz na tydz/dwa tygodnie w moim przypadku to przy jezdzie po miescie mozliwe ze ten dpf sie wypala...oznaki podobne ale jak pisaliscie jak bede czul spalenizne to zobacze czy fele nie sa gorace

    z gory dzieki!
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jabolek Zobacz post
    bede obserwowal bo wydaje mi sie ze jesli dzieje sie tak raz na tydz/dwa tygodnie w moim przypadku to przy jezdzie po miescie mozliwe ze
    To w jakim celu turbo diesla zakupiłeś do jazdy po mieście ?

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    niestety od momentu sprzedania Julki TB jestem przez pewien okres zmuszony do jazdy miejsiej. Plan byl taki ze to auto na trasy tylko i tak bylo do listopada 2015...trza cos malego do miasta kupic...
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Witam,

    Dzisiaj znowu po zatrzmaniu smierdzialo spalenizna na zwenatrz lekko, ale po poprzednim doswiadczeniu nie wylaczylem auta tym razem. - chyba dobrze zrobilem

    - sprawdzilem felgi czy gorace - Nie, nic nie czuc wszystko ok.
    Poniewaz zwrocilem uwage na lekko wibrujacy wskaznik od obrotow i lekkie drgania -wibracje z tylnej czesci auta - wydech (typowe przy alarmowym wypalaniu DPF) nie gasilem auta...sprawdzilem temperature felg jak pisaliscie i wszystko ok.
    Natomiast z wydechu walilo cieplo tak mocno ze masakra.
    Zostawilem auto na okolo 10 minut i wszystko wrocilo do normy. Obroty staly w miejscu, Julka chodzila ciszej i wydech nie napierdzielal.

    Wiec ja daje 9/10 ze ten "zapach" to wlasnie przez te wypalanie dpf-u.

    Mam pytanie do fachowcow
    Przy jakiej temperaturze filtr sie czysci, czy to zalezy od przejechanej odleglosci czy temperatury?

    Odleglosc to pracy taka sama okolo 20km z czego 10km to expresowka.
    I dopiero jak zmienie na D-mode i wystartuje sportowo do 140 to mam czasami ten efekt "wypalania" poniewaz gdzies po 5km od sport startu czuje roznice i te lekkie drgania gdy juz zwolnie wiec mysle ze on sie zalacza wlasnie w tedy gdy osiagnie temperature - co przy jezdzie miejskiej jest trudne do osiagniecia!
    Kiedy jade spokojnie tak sie nie dzieje do momentu jak przytrzymam biegi na wyzszych obrotach. Auto i full power wiec podchodzi spokojnie do 4.5K obr/min - w miescie automat juz zmienia przed 2K obr/min...


    Wlasnie mialem podobne sytuacje jak dzisiaj juz kiedys i nie zwrocilem na to uwagi wiec gasilem auto...no i potem dostalem info na wyswietlaczu o wypalaniu DPF (czyli awaryjne juz wypalanie jak pisaliscie) 1 raz narazie (50K zrobione)

    Pozdro
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 09-01-2016 o 01:44
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

Podobne wątki

  1. 2.4 20v problem podczas gwałtownego przyspieszania
    Utworzone przez sebo18188 w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-05-2015, 09:16
  2. [159] 1.9 JTDM 8V - Spadek doładowania na wskaźniku w trakcie przyspieszania
    Utworzone przez kuchpat w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 20:51
  3. [156 1.9 JTDm] Spadające obroty podczas ostrego przyspieszania
    Utworzone przez Kubasinski w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-04-2013, 19:50
  4. 147 szarpniecie podczas przyspieszania
    Utworzone przez kamoo22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-05-2011, 06:32
  5. [146] JTD gaśnie w trakcie przyspieszania.
    Utworzone przez markos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-08-2008, 21:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory