Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 55 z 55

Temat: 120 czy 170 KM

  1. #51
    8002
    Gość

    Domyślnie

    zdecydowanie i bez zastanawiania bierz 147GTA ... niestety jest bardzo trudno o fajny egzemplarz

    pozdr.,

    t.

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quattro
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    SZY/GBY
    Auto
    Maserati GranTurismo S, Seat Leon 5F Cupra
    Postów
    476

    Domyślnie

    W temacie "120 vs 170" pytasz o GTA vs QV?
    Załóż nowy, właściwy temat! Będziesz miał większe wzięcie
    A i ja się wtedy odpowiednio wypowiem.
    Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
    Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV

  3. #53
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar duch-dziadka
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Czarnków/Poznań
    Auto
    Giulietta Veloce
    Postów
    106

    Domyślnie

    No właśnie nie chciałem mieszać w tematach za dużo...

    Nie pytałem o GTA tylko mówiłem, że zawsze marzyłem o takim. Dzisiaj 147 GTA to spory wydatek gotówkowy natomiast nowa Guliettę mogę wziąć w leasing.
    Wtedy będę miał na lata fajną brykę. Co do dźwięku oczywiście, że V-ka jest fajna, ale jeśli na tym będzie mi zależało zawsze mogę zmienić układ wydechowy, a osiągi podnieść chipsem. Jeśli modowie uważają, że to rozmowa na inny temat to proszę o wydzielenie...

  4. #54
    Użytkownik Świeżak Avatar klimucho
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Mińsk Mazowiecki
    Auto
    Spider 115 1.6 '87
    Postów
    189

    Domyślnie

    Czyli pytanie brzmi - MA czy QV?

    A odpowiedź wg mnie (użytkując od 1,5 roku MA i przejechaniu się raz jako pasażer, raz jako kierowca QVką) jest jedna - QV. Znacznie lepiej zbiera się z dowolnej prędkości, nie ma zadyszki, w MA czuć i słychać, że silnik nie jest największy, lepiej się prowadzi, jak na 4-cylindrowy silnik dźwięk też jest całkiem spoko. Gdybym miał wybierać teraz, to brałbym QV

  5. #55
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    Ja jako jedno z wcześniejszych aut miałem G. V gti którego zmodowałem na 265KM a teraz mam julkę MA i to 2 inne światy w kwestii osiągów. Różnica między QV a Ma pewnie podobna.
    MA to w miarę sprawny jak na 170KM dupowóz ale żadnych emocji to auto nie daje. Przyspieszenie określiłbym jako poprawne, przy wyprzedzaniu zdarza mi się redukować do 3b gdzie w golfie rzadko wrzucałem 4 bo na 2 najwyższych auto było szybsze niż 98% aut na trasie.
    Do tego wg. mnie poza trybem D tym autem nie da się jeździć - trzeba wciskać pedał do połowy żeby uzyskać jakieś odczuwalne przyspieszenie.
    Jedyne co mnie zaskoczyło w julce na plus to dynamika przy starcie z kreski 0-100 i na 6b przy prędkościach powyżej 140km/h (oczywiście na D). Jak na tylko 170KM to naprawdę w tych dwóch przypadkach auto daje radę. Ale w porównaniu do aut o mocy 240+ to i tak nie ma o czym mówić Reasumując - jak chcesz szybkie auto to tylko QV- to nowe z tct będzie pewnie szybsze w serii niż GTA

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory