zdecydowanie i bez zastanawiania bierz 147GTA ... niestety jest bardzo trudno o fajny egzemplarz
pozdr.,
t.
zdecydowanie i bez zastanawiania bierz 147GTA ... niestety jest bardzo trudno o fajny egzemplarz
pozdr.,
t.
W temacie "120 vs 170" pytasz o GTA vs QV?
Załóż nowy, właściwy temat! Będziesz miał większe wzięcie
A i ja się wtedy odpowiednio wypowiem.
Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV
No właśnie nie chciałem mieszać w tematach za dużo...
Nie pytałem o GTA tylko mówiłem, że zawsze marzyłem o takim. Dzisiaj 147 GTA to spory wydatek gotówkowy natomiast nowa Guliettę mogę wziąć w leasing.
Wtedy będę miał na lata fajną brykę. Co do dźwięku oczywiście, że V-ka jest fajna, ale jeśli na tym będzie mi zależało zawsze mogę zmienić układ wydechowy, a osiągi podnieść chipsem. Jeśli modowie uważają, że to rozmowa na inny temat to proszę o wydzielenie...
Czyli pytanie brzmi - MA czy QV?
A odpowiedź wg mnie (użytkując od 1,5 roku MA i przejechaniu się raz jako pasażer, raz jako kierowca QVką) jest jedna - QV. Znacznie lepiej zbiera się z dowolnej prędkości, nie ma zadyszki, w MA czuć i słychać, że silnik nie jest największy, lepiej się prowadzi, jak na 4-cylindrowy silnik dźwięk też jest całkiem spoko. Gdybym miał wybierać teraz, to brałbym QV
Ja jako jedno z wcześniejszych aut miałem G. V gti którego zmodowałem na 265KM a teraz mam julkę MA i to 2 inne światy w kwestii osiągów. Różnica między QV a Ma pewnie podobna.
MA to w miarę sprawny jak na 170KM dupowóz ale żadnych emocji to auto nie daje. Przyspieszenie określiłbym jako poprawne, przy wyprzedzaniu zdarza mi się redukować do 3b gdzie w golfie rzadko wrzucałem 4 bo na 2 najwyższych auto było szybsze niż 98% aut na trasie.
Do tego wg. mnie poza trybem D tym autem nie da się jeździć - trzeba wciskać pedał do połowy żeby uzyskać jakieś odczuwalne przyspieszenie.
Jedyne co mnie zaskoczyło w julce na plus to dynamika przy starcie z kreski 0-100 i na 6b przy prędkościach powyżej 140km/h (oczywiście na D). Jak na tylko 170KM to naprawdę w tych dwóch przypadkach auto daje radę. Ale w porównaniu do aut o mocy 240+ to i tak nie ma o czym mówić Reasumując - jak chcesz szybkie auto to tylko QV- to nowe z tct będzie pewnie szybsze w serii niż GTA