Strona 35 z 38 PierwszyPierwszy ... 2526272829303132333435363738 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 341 do 350 z 379

Temat: czujnik ciśnienia doładowania

  1. #341
    Użytkownik Rowerzysta Avatar konstantyno110
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    159 1.9 16V (150KM) DFP+EGR ON
    Postów
    288

    Domyślnie

    Wypinasz wtyczkę odkręcasz 1 śrubki wymienisz czujnik zakrętach śrubke podpinasz kostkę wszystko. 5 minut pracy

    Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

  2. #342
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    10,041

    Domyślnie

    tylko tam jest we wtyczce taka żółta blokada - najpierw ją chyba się wysuwa, możliwe że też trzeba coś wcisnąć - nie pamiętam, popatrz. Głupio byłoby coś urwać i potem wymyślać jak to zablokować.
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  3. #343
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jedrek1980
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski
    Auto
    Alfa Romeo 159 Bella
    Postów
    381

    Domyślnie

    Nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj.Jaka wartość pokazuje wam wskazówka na wskaźniku turbo powiedzmy przy prędkościach stałych np.160-180.I przy delikatnym równomiernym przyspieszaniu na 2 biegu
    BYŁ LEON by COMPSPORT
    JEST ALFA 159 SW by TUNE-UP

  4. #344
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Z tego co kojarzę ok 0.8 bar przy przyspieszaniu delikatnym 2 bieg.

    Po ustabilizowaniu prędkości 2 podziałka.( zależnie od obciążania przy wzniesieniu np podchodzi wyżej)

    4ty bieg i "but" przekracza oznaczenie 1.5bar.(realnie ponad 1.42 pewnie)
    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Lucas83 ; 25-03-2017 o 13:13
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  5. #345
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jedrek1980
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski
    Auto
    Alfa Romeo 159 Bella
    Postów
    381

    Domyślnie

    Super Super za odpowiedź może ktoś jeszcze się wypowie.
    BYŁ LEON by COMPSPORT
    JEST ALFA 159 SW by TUNE-UP

  6. #346
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jedrek1980
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski
    Auto
    Alfa Romeo 159 Bella
    Postów
    381

    Domyślnie

    Mam pytanie czym rozni sie zawor sterowania turbina w 159 1.9 16 V o numerach 7.03003.00 od 7.03003.03
    Dzieki za podpowiedź
    BYŁ LEON by COMPSPORT
    JEST ALFA 159 SW by TUNE-UP

  7. #347
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Cytat Napisał jedrek1980 Zobacz post
    Mam pytanie czym rozni sie zawor sterowania turbina w 159 1.9 16 V o numerach 7.03003.00 od 7.03003.03
    Dzieki za podpowiedź
    Cześć z tego co wiem, jedynie jednolitą, lub demontowalna obudową (metalowy pierścień:....trwałość zbliżona

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  8. #348
    Użytkownik Świeżak Avatar naprawiak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 1.9 JTDm Berlina
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Jak zdarza Ci się, że podczas delikatnego przyspieszania wskazówka leci w górę do 1,5b po czym opada poniżej np. 0,8b i znów trochę idzie w górę po czym się stabilizuje już na normalnych wartościach to sporo [notranslate]Alfa[/notranslate] tak ma i teoretycznie przyczyną może być problem ze zmienną geometria albo jej sterowaniem w praktyce nikt do końca nie wie. Do sprawdzenie MAF, MAP, zawór N75 i samo podciśnienie (wężyki itp.)
    Lepiej bym tego nie opisał, mam dokładnie tak samo, szczególnie przy drugim biegu odczuwalne. MAF pokazuje OK, MAP dobrze ale z dużym opóźnieniem (kilku sekund), dynamicznie naciskając gaz są spore. Sprawdzę zaworek i węże bo dość lekko się trzymają zaworu.

  9. #349
    Użytkownik Rowerzysta Avatar takpoprostu
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Czarnków
    Auto
    159 SW 1,9 jtdm 16v 2006r
    Postów
    461
    Alfa Romeo

    145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM

  10. #350
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    ...845.
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

Podobne wątki

  1. Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez BB85 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-05-2014, 14:59
  2. [156] [2.4 20v] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez wkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-03-2014, 17:01
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 09:14
  4. [156] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez przemgodz w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-12-2008, 14:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory