Panowie miałem tak samo zwłaszcza przy niskich temperaturach,ostatnio regenerowałem m32 przy okazji sprzęgło kompletne bo ślizgało już okrutnie na szczęście 2mas zostawiłem bo był w bdb.stanie więc niemal jestem pewny że stukot był spowodowany przez sprzęgło tudzież łożysko oporowe. Po zrobieniu cisza i spokój.
Miałem podobnie przy niskich temperaturach, i tak jak pisał przedmówca to skrzynia m32 u mnie wystarczyło ją zalać świeżym olejem 75w80 z dodatkiem ceramizera i puki co cisza, fakt faktem przy - 15 delikatnie się odzywała ale to tylko gdy jeszcze olej nie był dokładnie rozprowadzony.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Kurcze to szkoda, ale sam zapewne widziałeś ze nie jednemu ten zabieg pomógł, tak jak pisałem gdzieś wyżej u mnie wpadło jeszcze nowe sprzęgło, wysprzęglik i łożysko oporowe bo było zużyte, wiem ze to juz inna bajka niż sama wymiana oleju i koszta też inne ale zapewne gdyby nie wysypane łożyska w m32 i slizgajace sprzęgło też zaczął bym od wymiany oleju. Pozdrawiam.
Nowe sprzęgło, łożysko i 2mas, nowy olej w skrzyni i dalej chrobota.
Na parkingu przed hipermarketem. Rodzina pakuje zakupy do pancerwagena. Dziecko, chłopiec około 5-6 lat:
-Mamo co to za auto?
-Przeczytaj. Na rejestracji jest napisane
-A-L-F-A R-O-M-E-O. Dlaczego muszę jeździć VW albo Audi?
Matka patrzy na ojca, a ojciec na mnie.
Mina ojca BEZCENNA !!!
Było już wiele razy na forum, nie pamiętam żeby komuś pomogła wymiana oleju, w mojej opinii wyrzucone pieniądze. U niektórych problem znikł po wymianie dwumasy, u innych pozostał. W moim przypadku mam dwumas regenerowany, skrzynia zrobiona, sprzęgło nowe, problem pozostał. Chyba że ta regeneracja jakas ujowa.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka