Panowie... jak w stelvio wlaczyelektryke a nie odpalac silnika. Instaluje race chipa. Jest kilka "zonków" Instrukcja sugeruje wciskanie wtyczki 3 pinowej w 4ro pinowa, i odwrotnie, kable sa źle oznaczone. Trzeba troche oslon pozdejmowac zeby sie dostac do czujnika. Facet w necie odkreca rozpórkę aby zdjac osłone silnika:-) Nie sugerujcie się tym, da sie ja zdjać bez odkrecania rozpórki. Długo to montowałem ale ostatecznie... zamontowalem. Teraz powinienem włączyc zasilanie bez uruchamiania silnika... nie umiem:-( help
Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez 68oct ; 25-04-2023 o 19:52
Naciskasz start nie kładąc nogi na hamulcu.
Wysłane ze Stelvio
Stelvio na jutubie
:-) dziala. Dziekuje
Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka
Usuwam, że względu na duplikat.
Ostatnio edytowane przez tzebrowski ; 05-05-2023 o 16:12
Witam po dwoch latach od zakupu Giulii. Gdzies wyzej w tym temacie pisalem o kilku drazniacych mnie cechach tego samochodu. Nie uzywam go czesto, wiec dalo sie z tymi detalami zyc, w koncu jednak sie nimi zajalem - znaczy zajeli sie ludzie z BR-Performance w Luksemburgu.
Zalezalo mi glownie na:
- zlikwidowaniu trybu "zeglowania" - zrobnione, samochod nie zegluje
- softwerowy start-stop off - zrobione, domyslnie jest off
- poprawienie dolu - udalo sie - jak na wykresie, dostal wiecej pary w zakresie, w jakim jezdze. O przyrostach liczbowych nie warto dyskutowac, to zeczy wzgledne. Bezwzdgednie czuc jednak roznice miedzy 2000 a 4500 rpm. wyzej tego silnika raczej nie krece - to jednak taki diesel troche
- zrobienie czegos z przepustnica, zeby sie w koncu zaczela zamykac i zeby alfa hamowala silnikiem... czesciowy sukces, ale bedziemy w tym dalej grzebac. Jest lepiej ale wciaz hamowanie silnikiem mnie nie zadowala.
Reasumujac, warto bylo.2024_02_24 Alfa tune .pdf
Pozdrawiam
A może ktoś pochwali się modami w 2.9 ?
Stelvio na jutubie