Koledzy mam zapytanie.Otóż cieknie mi olej z skrzyni oringami przy półosi. W sklepie znalazli mi ale tylko lewy....Jak to z tym jest? Bo na dobra sprawę jakby go nie obrócić to i z tej i tej strony wejdzie....
Koledzy mam zapytanie.Otóż cieknie mi olej z skrzyni oringami przy półosi. W sklepie znalazli mi ale tylko lewy....Jak to z tym jest? Bo na dobra sprawę jakby go nie obrócić to i z tej i tej strony wejdzie....
Nie sá różne wymiary
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
W ASO bez problemów dostanisz oba. Sam tam kupowalem.
Nie możesz obrócić bo poza rozmiarem jest konkretnie lewy i prawy (w uszczelniaczu masz "gwint" lewo skrętny i prawo skrętny) Jak założysz na drugą stronę to półoś będzie wypychała olej na zewnątrz.
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
Dzięki za wyjaśnienie koledzy....
Pytales o oringi... A masz na myśli uszczelniacze czyli simmeringi. Oba można kupic firmy Corteco (robi na pierwszy montaż) za polowe ceny z ASO. Jeden to ok.10 zl, a drugi prawie dwa razy tyle. Jak tu przypomniano- sa one kierunkowe.
No to nie ma co kupować zamienników. Z tego co mi wiadomo w sklepie mi zamówili jeden czyli prawy...