Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: ile koni maksymalnie da się wycisnąć z 1.9 jtd 115 ps ?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keglo
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD oraz 147 1.9 JTD
    Postów
    49

    Domyślnie ile koni maksymalnie da się wycisnąć z 1.9 jtd 115 ps ?

    mi się dzisiaj udało na 150 koni, przy 160 koniach już zaczynał dymić

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kremien
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    147 2.0 TS+LPG
    Postów
    132

    Domyślnie

    ciekawe jak z z zywotnoscia w takim silniku

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar Lukano
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD by Cinsoft
    Postów
    159

    Domyślnie

    Jak ktoś non stop nie będzie korzystał z całego stada to raczej znacząco się nie zmieni.
    U mnie 8 v 120 koni poszło 155 bez problemu. Można było więcej, ale szkoda było katować DPF.
    To mój kolejny samochód z turbo po sofcie, tylko poprzednie były benzynowe.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukano Zobacz post
    U mnie 8 v 120 koni poszło 155 bez problemu. Można było więcej, ale szkoda było katować DPF.
    W tych okolicach tj. 150KM i 360Nm wychodzi ruszając tylko podstawowe mapy.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Spezęgło w 115km wytrzymuje tyle co w2.4 jtd? Czytałem ,że max w 2.4jtd to ok 380nm.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zależy w którym 2.4. 20V 175 KM ma fabryczny moment max 385.
    Faktycznie sprzęgła w 115 można wybierać. Zobacz na http://tinyurl.com/lo68mxn tam widać, że to samo sprzęgło jest stosowane do 1.9 16V i 2.4
    Dużo zależy od tego w jakim zakresie obrotowym ustawisz max moment. Jeśli dasz za nisko, to i mniej wytrzyma.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Miałem na myśli swoj cf3 2.4jtd,jest jakiś mocniejszy "zamiennik"? Patrzyłem na sprzęgło od 2.5V6, skrzynia ta sama tarcza z tłumikami drgań, ale otwory koła zamachowego mają inne otwory.Moc chciałbym mieć od ok 3000 w góre, bo do poruszania po mieście dół wystarczy seria.
    Ostatnio edytowane przez MADMAN ; 21-08-2013 o 19:22

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keglo
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD oraz 147 1.9 JTD
    Postów
    49

    Domyślnie

    ja wam powiem, że jak mam teraz na ok 155 koni to 147 jest rakieta !!! ale jak ostro ruszam z 1,2,3 bieg i potem się zatrzymam to śmierdzi spalonym sprzęgłem :-)

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,598

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keglo Zobacz post
    mi się dzisiaj udało na 150 koni, przy 160 koniach już zaczynał dymić
    A chłodnicę oleju dołożyłes?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keglo Zobacz post
    ja wam powiem, że jak mam teraz na ok 155 koni to 147 jest rakieta !!! ale jak ostro ruszam z 1,2,3 bieg i potem się zatrzymam to śmierdzi spalonym sprzęgłem :-)
    To nie dobrze. Przesuń moment w wyższy zakres lub dla oszczędzenia kasy zmniejsz go.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 03-08-2018, 16:35
  2. [GTV] różnice między 2.0ts 150 koni a 155 koni/problemy ze swapem? Alfa GTV
    Utworzone przez legionistaadas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 22:47
  3. Skrzynia biegów 2.4 jtd 150 koni a 1.9 jtd 115 koni
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-06-2014, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory