mi się dzisiaj udało na 150 koni, przy 160 koniach już zaczynał dymić
mi się dzisiaj udało na 150 koni, przy 160 koniach już zaczynał dymić
ciekawe jak z z zywotnoscia w takim silniku
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Spezęgło w 115km wytrzymuje tyle co w2.4 jtd? Czytałem ,że max w 2.4jtd to ok 380nm.
Zależy w którym 2.4. 20V 175 KM ma fabryczny moment max 385.
Faktycznie sprzęgła w 115 można wybierać. Zobacz na http://tinyurl.com/lo68mxn tam widać, że to samo sprzęgło jest stosowane do 1.9 16V i 2.4
Dużo zależy od tego w jakim zakresie obrotowym ustawisz max moment. Jeśli dasz za nisko, to i mniej wytrzyma.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Miałem na myśli swoj cf3 2.4jtd,jest jakiś mocniejszy "zamiennik"? Patrzyłem na sprzęgło od 2.5V6, skrzynia ta sama tarcza z tłumikami drgań, ale otwory koła zamachowego mają inne otwory.Moc chciałbym mieć od ok 3000 w góre, bo do poruszania po mieście dół wystarczy seria.
Ostatnio edytowane przez MADMAN ; 21-08-2013 o 19:22
ja wam powiem, że jak mam teraz na ok 155 koni to 147 jest rakieta !!! ale jak ostro ruszam z 1,2,3 bieg i potem się zatrzymam to śmierdzi spalonym sprzęgłem :-)
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF