Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: mała moc a pozniej przyspieszenie

  1. #1
    RudolfH
    Gość

    Domyślnie mała moc a pozniej przyspieszenie

    Panowie mam wielki problem
    Moze nie taki wielki ale nie wiem o co chodzi
    Przechodze do zeczy
    Jade nie wazne jaki mam bieg moze to byc 1.2.3
    Do 2,5 tysiaca muli mi strasznie nawet jak mam pedał do dechy
    Po przekroczeniu 2,5 tysia nagle przyspiesza tak jak powienien mając tyle koni
    Jaka moze byc przyczyna
    Bardzo prosze o odpowiedz

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - zakres obrotów i włączenia VVT oraz VIM
    ------------------------------------------------------------------------------

    - VVT , wariator reaguje dynamicznie od 1.800 obrotów do 2.600.
    - VVT statycznie włącza sie od 2.600 do 7.600 i działa w zakresie 7.600 do 2.600.
    - dynamicznie działa w zakresie 2.600 do 1.800 obrotówe.
    ================================================== ===============================
    - VIM , zawór dwukomorowy działa od 2.900 do 5.300 dynamicznie, nie aktywny od 5.300 do 7600 obrotów.
    - przy spadku obrotów od 7.600 do 4.400 , zaczyna działać dynamicznie od 4.400 do zakresu 2.760 obrotów.
    - powyższe ważne dla 156 TS 2.0 99 rok, 0.24 wersja softu, 103735 9651, 948.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 07:33
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    RudolfH
    Gość

    Domyślnie

    przezcytalem twoj temat ale
    ostanio wymienialem olej co za tym idzie filtr powietrza i oleju tez
    ktos napisał ze swiecie nic nie daly swiece mam dobre
    zadna sygnalizacja o awari mi sie nie pali
    co prawda zapomnialem wymienic filtra paliwa i kable nie wiem w jakim sa stanie
    nic innego do glowy mi nie przychodzi ale mnie to wkurza;/

    ---------- Post dodany o godzinie 21:40 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:38 ----------

    bubu za bardzo nie kumam tego co napisałes jak bys mogl jasniej wytlumaczyc bym był wdzieczny

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    no, no filtru paliwa to nie masz a raczej trudno go wymienić.
    - dla ASO nie jest serwisowalny.
    - ja po zmianie oprogramowania w ECU muszę wciskać hamulec jak ruszam zimnm silnikiem aby za szybko nie wypadł na główna drogę.
    - nie rozumiem jak wam mogą mulic na zimnym !!! i to do 2.000 obrotów.
    - jak widzisz ty tamtego nie rozumiesz a ja twoich problemów, zyjemy w innym świecie technicznym.
    - czasami mówią na forum że tak ma być, bo to ekologia, jesli tak to ty wcale nie masz problemów tylko nie możesz się z tym pogodzić.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 12:49
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    RudolfH
    Gość

    Domyślnie

    Nie ze nie moge sie z tym pogodzic bo bylo wszystko wpożądku i dzis zaczely pojawiac sie objawy ktore opisuje
    U mnie nie jest to kwestia zimnego czy cieplego silnika jest tak dzis caly dzien
    po przekroczeniu 2,5 kola dopiero dostaje kopa ponizej muli tzn bardzo wolno przyspiesza za wolno i nienormalnie
    Nie jest to normalne skkoro wczesniej tego nie bylo
    Chcciałem sie poprostu dowiedziec jaka jest tego przyczyna

    To w 156 benzyna nie wymienia sie filtru paliwa??
    Ostatnio edytowane przez RudolfH ; 27-02-2010 o 22:04

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - trudno w to uwierzyć ale się nie wymienia filtru paliwa.
    - dla oceny pracy silnika musisz podać parametry adaptacyjne, FRA, TRA, Lambda regulation Row 1 oraz czas wtrysku, kat wyprzedzenia zapłonu, zrzut z pracy sondy lambda graficzne wykresy na dogrzewaniu oraz podczas pracy przy + 90st C, pomiar parametrów MAF-a przepływomierza.
    - czyli jak widzisz cała prawie diagnostyka.
    - można tez inaczej, wymieniać po kolei wszytko.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie

    Dołączyłem link do swojego wątku nie dlatego, że tam jest odpowiedź tylko ze wzgledu na to, że mamy ten sam problem. Sprawdzam rózne mozliwości i szukam rozwiązania, z tego co widze Ty też, wymieniając się uwagami na temat tego co juz sprawdzone, szybciej znajdziemy rozwiązanie.
    A co do kolegi bubu321 i jego wypowiedzi :
    "jak widzisz ty tamtego nie rozumiesz a ja twoich problemów, zyjemy w innych świecie technicznym."
    większość uzytkowników tego forum jest chyba z Ziemi, więc może posługujmy sie wspólnym językiem. Bedzie prościej, szybciej i sprawniej...

  9. #9
    RudolfH
    Gość

    Domyślnie

    kripp popieram twoja wypowiedz
    p.s Bede informował co zrobilem i co pomoglo o ile fachowcy doidą do sedna
    W tym tygodniu raczej bedzie ciezko bo od 12 do 20 jestem w pracy ale moze sie cos wykkombinuje
    Ty tez mnie informuj i swoich postepach

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - i tak być powinno, tak trzymać.
    - a i dzieki za zwrócenie uwagi, masz rację był w mojej wypowiedzi błąd logistyczny, poprawiłem.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. alfa nie przyspiesza do 3tys pozniej dostaje moc i kopci
    Utworzone przez tomyy82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 15:44
  2. [145] 1.4 ts na zimnym odpala pozniej gasnie i swieci marchewa ?? ? ?
    Utworzone przez DupczykOsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 14:03
  3. TS szarpie do 2800obr, pozniej jest ok
    Utworzone przez Arturro w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-05-2013, 16:51
  4. Klekocze a pozniej piszczy
    Utworzone przez N...SALTO w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-10-2011, 22:39
  5. Wymiana rozrusznika, pozniej zero mocy V6
    Utworzone przez Lysy w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-12-2010, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory