Witam.
Czy to prawda, ze w 2.0 16v ti/qv 145/146, przekladnia kierownicza ma od oporu do oporu 2,2 obrotu? Moglby to ktos sprawdzic z szanownych posiadaczy tych aut? Mam sprzeczne informacje co do tego faktu.
Z gory dzieki.
Witam.
Czy to prawda, ze w 2.0 16v ti/qv 145/146, przekladnia kierownicza ma od oporu do oporu 2,2 obrotu? Moglby to ktos sprawdzic z szanownych posiadaczy tych aut? Mam sprzeczne informacje co do tego faktu.
Z gory dzieki.
no jakoś tak 2 z kawałkiem będzie
159 tbi Ti
Giulietta 1.4 MA TCT
Były Alfa 146 ti, 156 2,4 jtdm 20V
zdecydowanie 2,2 obrotu i ani odrobiny więcej. przed chwilą sprawdzałem
159 tbi Ti
Giulietta 1.4 MA TCT
Były Alfa 146 ti, 156 2,4 jtdm 20V
Zgadza się;] Przy okazji może mi ktoś powiedzieć czy do Alfy 145 1.8 TS była opcja dokupić pakiet QV? Mam budę z 1.8, a jest fabrycznie obniżona, ma nakładki na progi, tylną lotkę, większe hamulce z przodu i właśnie bardziej bezpośredni układ kierowniczy, 2,2 obotu, a w poprzedniej, krajowej 1.6 było 2,8 obrotu i mniejsze tarcze, bo wchodziły koła 14" a do obecnej min. 15"
1,8 z tego co wiem miała ten sam układ hamulcowy co QV/ti
159 tbi Ti
Giulietta 1.4 MA TCT
Były Alfa 146 ti, 156 2,4 jtdm 20V