Witam wszystkich, wymienilem oringi w podstawie filtra oleju silnik 2.0 jtdm poniewarz byl wyciek i po kilku tygodniach znowu od dolu podstawy zbiera sie olej. Normalnie ręce opadają co mogło pójsć nie tak?
Pozdrawiam
Witam wszystkich, wymienilem oringi w podstawie filtra oleju silnik 2.0 jtdm poniewarz byl wyciek i po kilku tygodniach znowu od dolu podstawy zbiera sie olej. Normalnie ręce opadają co mogło pójsć nie tak?
Pozdrawiam
Moze się któryś oring podwinął, albo pęknięta podstawa filtra lub za lekko dokręcony filr
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Przy zakładaniu uwarzałem na oringi a podstawe oglądałem i nie widziałem pęknięć fakt wyciek nie jest duży ale denerwuĵący
- - - Updated - - -
Chyba ze te oringi są słabej jakości chodzi mi o zrstaw ajusa
Ja w zeszłym roku wymieniłem cała podstawę z chłodniczką. Może wyciek masz nie spod oringow tylko na łaczeniu chłodniczki z tą podstawą?. Tam jest taka uszczelka:
https://allegro.pl/oferta/uszczelki-...dti-9590817710
Pisałem do producenta czy ta z opla będzie pasować do 159 i dostałem odpowiedź że nie pasuje. A nie chciałem się bawić z testowaniem bo wszyscy wiemy jaki tam jest dostęp.
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Ja mialem podobny zestaw jak nie taki sam tyle ze z firmy ajusa i tej uszczelki miedzy chlodniczką a podstawą nie wymieniałem bo wydawało mi sie ze nie z niej cieknie, moze to był mój błąd. Teoretycznie własnie taki zestaw uszczelek tam pasuje w końcu dużo klamotów jest identycznych jak w insigni
- - - Updated - - -
Czeka mnie jeszcze wymiana kolektora ssacego bo cieknie płyn planuje założyć kolektor ze 130 konnej insygni, który nie miał fabrycznie klap wirowych może wtedy jeszcze raz zajmę sie podstaeą filtra w ostateczności dostanie porcje dobrego sylikonu naoringi i bedzie sucho